• +32 497 68 90 55
  • info@grow4health.be

Aanbod

Voedingsadvies

Je krijgt persoonlijk voedingsadvies afgesteld op je doelen. Hierbij beogen we een haalbaar schema en wordt er gewerkt aan gewoontes zodat je resultaat behouden blijft of zelf verder kan werken aan verdere doelen. Er wordt niet gewerkt met crash diëten of andere extreme maatregelen.

Trainingschema’s

Om je doelen te bewerkstelligen maak ik vooral gebruik van krachttraining. Dat zorgt ervoor dat je echt je lichaam kan vormgeven en niet gewoon een 'skinny' versie van jezelf wordt. Kracht is naast esthetische reden ook goed voor handelingen in het dagelijkse leven makkelijker te maken. Het ondersteunt ook meerdere sportdoelen. Voor elk doel worden persoonlijke trainingsschema's opgesteld.

Educatie/coaching

Naast de schema's wordt ook zoveel mogelijk uitleg verschaft over wat belangrijk is en waarom. De structuur wordt uitgelegd zodat je later ook zelf verder kan zonder coach. Het werken aan je doelen tijdens de begeleiding vraagt ook ondersteuning. Daar komt de coaching in te pas. Als je het even niet meer ziet zitten, om dat extra duwtje in de rug te krijgen.

Wallstreet Image
Waarom personal training bij Grow 4 Health?

Schema's op maat

Alle schema's worden op maat gemaakt. Er wordt rekening gehouden met de startsituatie (huidige levensstijl, trainingsniveau, voedingsgewoonten,...). Op basis van deze elementen worden voeding en trainingsschema's aangemaakt. Er wordt gekeken naar een passend schema die past bij JOUW situatie.

Voor een échte mentale verandering

Consistentie is de belangrijkste reden waarom diëten mislukken. Starten met een gezonde levensstijl vraagt veel energie en inzet. Daarom werk ik met een wekelijkse check-up om ervoor te zorgen dat je gemotiveerd blijft om je schema's vol te houden.

Leer het zelf te doen

Ik vind het belangrijk dat je niet afhankelijk blijft van een personal trainer voor de rest van je leven, maar dat je de juiste tools krijgt aangereikt om zelf je gezonde levensstijl verder te zetten. Tijdens de loop van je begeleiding wordt stukje voor stukje uitleg verschaft over voeding en training zodat je zelf weet waarom bepaalde zaken belangrijk zijn en zodat je na de begeleiding zelf mee aan de slag kan. Hier wil ik echt werken aan je 'LEVENSstijl'.

Before & After resultaten

Nina transformatie

Nina

Dit was in een periode van 12 weken, 4,5 kg minder. Spier zijn behouden. Dit was onder minder ideale omstandigheden. Het grootste deel van de transformatie had plaats in de eerste maand en half, daarna blijf het wat stil staan door omstandigheden (weinig slaap, veel groepslessen, minder krachttraining). Nu klaar voor nieuwe focus om nog…

Blog

Hier vind je artikelen over voeding en training

Abs are made in the kitchen

Voor die 'toned' look of zichtbare abs is voeding cruciaal. Lees hier waarom!

Waarom je dieetpoging telkens faalt

Factoren die succes bepalen van je dieet.

To weigh or not to weigh?

Uit wat bestaat je gewicht en waarom is het belangrijk om jezelf te wegen? Dit kom je hier te weten!